lørdag 6. april 2013

6. april 2013

Jeg våkna med litt hodepine i dag også, men nå begynner den å gi seg allerede. Holder meg fortsatt til 1,5 mg LDN, og 30 mg. magnesium. Formen er litt laber i dag, men håper det kommer seg utover dagen. Det hender ofte at jeg trenger lang tid på å komme i gang.

Jeg sover heldigvis mye bedre om nettene nå som jeg har begynt med magnesium igjen, men jeg er trøtt som ei strømpe når jeg våkner. Jeg har pleid å være mye mer våken om morgenen, (før LDN) nå er jeg omtrent som i svime når jeg går på badet. Det er litt merkelig. I yngre dager måtte jeg sove mye mer enn jeg har klart de siste årene, kanskje jeg er i ferd med å reversere sykdommen litt? Det må være lov å håpe? Jeg vil jo ikke sove bort livet akkurat, men hvis det hjelper meg til å føle meg friskere, kan jeg jo ta et par timer ekstra på øyet. 

Man skal ikke stunde fram tida, men jeg er spent på hvor jeg er mht sykdommen om et år.......




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar