søndag 28. april 2013

28. april 2013

Tok 0,5 mg i går kveld, av den dosen jeg løste opp i vann. Sov sånn passe bra i natt, men det kom nok av at jeg spiste kake og drakk kaffe i går kveld. Det tåler jeg dårlig, men av og til er det hyggelig å gjøre som de andre gjestene i selskapslivet.... 

I natt drømte jeg litt ekkelt, våkna med en sånn marerittaktig følelse. Jeg var på ferie eller noe sånt, og alle tingene min forsvant, litt etter litt, håndveska mi med passet mitt i også. Så der sto jeg uten penger, pass eller klær, annet enn det jeg sto og gikk i. Drømmen hadde litt rot i virkeligheten, for kofferten min ble ikke med flyet da jeg var i USA for en tid siden.

Nå nærmer det seg 1. mai og økning av dosen. Jeg skal ta 0,5 mg og 0,75 mg annenhver kveld en stund framover for å se hvordan det går.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar