tirsdag 23. april 2013

23. april 2013

Jeg har egentlig ikke så mye nytt å melde. Jeg sover godt om natta, men den blir litt kort. I natt sov jeg bare 6 timer, og 8 er mer passe for meg. Smertene i hoftene er fortsatt borte, men et nytt problem har oppstått.

Jeg har operert begge knær, ryddet opp litt for å si det sånn. Før LDN tok jeg smertestillende for hoftene om kvelden. Det har jeg slutta med, men nå har jeg såpass vondt i knærne at i går måtte jeg ty til smertestillende. De er skikkelig såre. Jeg tror ikke LDN har skylda for å si det sånn, men mens jeg tok smertestillende for hoftene, kjente jeg ikke smerten i knærne heller. Kjedelige greier. Og jeg som begynte å tenke at jeg helt kom til å bli kvitt de medisinene som ødelegger magen. Sukk.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar